Levering - Retur - Handelsbetingelser - Privatlivspolitik

Levering

VI SENDER HVER DAG - PÅ ALLE HVERDAGE!

Vi tilbyder gratis fragt på alt sendt til nærmest DAO-pakkeshop. Du kan også vælge at få bragt pakken direkte til din dør. 

Leveringstiden via fragtfirmaet er 1-4 dage. Vi sender varer på alle hverdage.

I 5700 Svendborg leverer vi gratis til din dør samme dag, hvis du bestiller inden 9.00. Her leverer vi indenfor få timer på alle hverdage  

 Vær opmærksom på, at der gælder særlige leveringstider på sager, der forudbestilles. Her fremgår leveringstiden på de enkelte produktsider.

Fortrydelsesret

Vi tilbyder hele 100 dages fortrydelses- og returret. Hvis du ønsker at returnere, skal du indenfor 100 dage efter modtagelsen informere os på hej@svendborgvaerft.dk - samt udfylde den formular, du modtog sammen med varen. Vi modtager ubrugte varer retur. Send begge dele til:


Svendborg Værft ApS
Frederiksø 4B
5700 Svendborg

Vi refunderer beløbet seneste 14 dage efter modtagelsen. Du skal selv afholde omkostningerne til returfragten.

OBS: MUNDBIND TAGES AF HYGIEJNEHENSYN IKKE RETUR

Ombytning

Hvis du ønsker en anden farve, størrelse eller model, beder vi dig returnere på samme vis. Vi refunderer beløbet, hvorefter du kan bestille den ønskede vare på ny i webshoppen. Vi har desværre ikke mulighed for at ombytte på anden vis.

Du er velkommen til at refundere både hele eller dele af dit køb. Du skal selv afholde udgiften til returfragten.


Er der fejl?

Hvis vi har pakket en forkert vare - vi er desværre ikke ufejlbarlige - beder vi dig på samme vis udfylde og returnere denne formular sammen med varen. Da refunderer vi selvfølgelig fragtomkostningerne efterfølgende. Vi beklager ulejligheden.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Svendborg Værft ApS i rimelig tid efter varens modtagelse. 
Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

Svendborg Værft ApS dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Ved returnering kontaktes virksomheden:

Svendborg Værft ApS
Frederiksø 4B
5700 Svendborg
hej@kammerateriet.com

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav eller til pakkeshop.

 

Kunde- & Privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

For at du kan indgå aftale med Svendborg Værft ApS, har vi brug for følgende oplysninger:
. Navn
. Adresse
. Telefonnummer
. E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Svendborg Værft ApS og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og de ansatte for Svendborg Værft ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige i Svendborg Værft ApS er: Lasse Bekker

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos Svendborg Værft ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til hej@kammerateriet.com.

 

Cookies
På http://www.svendborgvaerft.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.

 

Forbrugerbeskyttelse

Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

 

 

Klagemuligheder

Ved klage skal vores e-mail adresse angives: hej@kammerateriet.com samt hjemmesiden du har købt varen på. En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus (Link). For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu

x